Linkbuilding

Co si představit pod pojmem linkbuilding, když ani v překladu "budování zpětných odkazů", stále nevíte, co tato práce obnáší? Jedná se o dlouhodobou a pravidelnou práci na získávání zpětných odkazů, které vedou na propagovanou stránku, kterou chcete dostat na lepší pozice v přirozeném vyhledávání.

V praxi to znamená, že linkbuilder si dokonale pročte webovou stránku a na základě analýzy klíčových slov a rozpočtu navrhne strategii pro budování zpětných odkazů. Potom na základě tematického okruhu a kreativní činnosti se snaží získat na relevantních webových stránkách zpětné odkazy a to například napsání článku pro odborný magazín, portál, web či blog a to s uvedením odkazu na propagovanou stránku či konkrétní kategorii stránky, která úzce souvisí s tématikou článku.

Možností, jak dělat linkbuilding je hodně a neexistuje univerzální způsob, jak kvalitně provádět linkbuilding a každý projekt představuje unikátní práci linkbuildera, který navazuje spolupráce, získává strategické partnery na internetu a jeho aktivity vedou k lepší viditelnosti webových stránek a to tam, kde potencionální návštěvníci a zákaznici hledají.

Pokud mám shrnout aktivity linkbuildingu, tak se začíná analýzou webové stránky klienta, navrhne doporučení úprav webové stránky, aby byl linkbuilding účinný. Provede se analýza konkurence, navrhne strategie a může se začít s prací podle plánu. V průběhu dochází k vyhodnocování, úpravy strategie, tvorba pravidelných přehledů a konzultace s klientem.

© 2016 Tomáš Stýskala, Bruzovská 1840, Frýdek-Místek, 738 01
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky